Klacht: MovieMax huurtegoed van Samsung Smartpack actie. Nooit meer iets gehoord…

op 25 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Van het ene e-mailadres naar het andere, van het ene telefoonnummer naar het andere verwezen. Alleen maar vriendelijke mensen gesproken, maar afhandelen wil maar niet gebeuren. Inmiddels 5e poging om überhaupt antwoord te krijgen op mijn vraag wanneer ik de code voor het MovieMax huurtegoed tegemoet kan zien. Dit alles nav de Smartpack Actie registratie op 22 juli. Dat is inmiddels drie maanden geleden.

Toezending van activatiecode MovieMax huurtegoed.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Luchenne, Wij hebben contact gehad met onze actieafdeling. Deze geeft aan dat uw MovieMax-tegoed wordt opgestuurd. U kunt het gedurende de komende dagen verwachten. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 04 november 2011 om 14:24 geantwoord

Wij hebben namens de klant contact gehad met onze actieafdeling. Deze heeft een nieuw tegoed opgestuurd.

Heeft op 04 november 2011 om 18:56 geantwoord

Gister lag dan de envelop met MovieMax huurtegoef in de bus. Zo jammer dat het op deze manier moest.

Alle klachten die gemeld zijn door luchenne