Klacht: Slechte afwikkeling van een rechtzaak

op 01 juli 2011 over Moree Gelderblom Advocaten in de categorie Juridisch

Er is een vonnis uitgesproken op 6 Mei 2009 dat Mevr. * een bedrag van 96021,– euro schuldig is en dat zij mij een bedrag van 100 euro zou gaan betalen vanaf 1 Januari 2010 maar tot op heden heb iktotaal niets ontvangen wel heeft zij mijn Advocaat Mr.* opgebeld met de mededeling dat zij geen geld had en dat zij ook nog zonder werk zit.
Maar bij nader contact van mijn Advocaat is zij nergens te bereiken en dat is haar werkwijze om op deze manier van haar schuld te zijn verlost,nu heb ik mijn Advocaat al een aantal malen een E mail gestuurd omtrent deze zaak maar hij beantwoord geen enkel Email en dat is niet beleefd en
hoort ook niet bij de werkwijze van een Advocaat.
Ik wil een antwoord hebben op elke Email die ik verstuurd en tevens moet deze Mevr.* op haar verplichtingen worden gewezen want als ik niet op tijd betaald wordt er beslag gelegd op de goederen die ik bezit maar dit gebeurd niet bij haar.
Of is dit discriminatie want zij is van Vietnamese afkomst maar woont al vele jaren in Nederland,n.m.m.wordt ik nu gedicrimineerd want ik zit met een schuld die ik moet inlossen maar heeft momenteel daar geen geld voor.

Dat Mr.* zijn verplichtingen t.o.v.zijn clientele
na komt dat is het beantwoorden van elke Email want er is een behoorlijk bedrag betaald voor de rechtzaak en ook
het vonnis uitvoert bij deze Mevr.*
Daarbij worden er geen kostenvergoeding aan mij gevraagd deze zijn te verhalen bij Mevr.*

Alle klachten die gemeld zijn door joopvanleeuwen