Klacht: Monteurafspraak

op 20 september 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag 14 september hebben wij gebeld naar online.nl omdat ons internet het niet deed.
Samen met de persoon aan de lijn, hebben we besloten een monteur langs te laten komen.
Er van uitgaande dat dit a.s maandag was ipv 26 SEPTEMBER had ik er vrede mee, maar dit!
Zo ga je toch niet met je klanten om?, ze anderhalf week zonder diensten te laten zitten zonder ook maar iets te doen?
Stuur dan sws een nieuw modem om te testen of daar evt niet het probleem zit, aangezien online erg slechte modems heeft.
Nou zodra die monteur geweest is en het werkend is zijn ze mij kwijt als klant.

Gewenste Oplossing:

Een nieuw modem en eerder een monteur

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fiioon