Klacht: Monteur laat contracten tekenen door ter plaatsen willekeurig aanwezige persoon

op 04 oktober 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

-Telefonisch benadert door Belcentrale, ingegaan op de aanbieding om kosteloos over te gaan op voip digitale telefonie zonder enige consequentie.
-De monteur ter plaatse laat formulieren/internetcontract tekenen door een ander persoon, welke in de veronderstelling is dat dit gewoon bij het werk van de monteur hoort.

Als de aanvankelijke telefonische aanbieding gehandhaafd blijft, met respect voor mijn eerdere expliciete vragen of er geen enkele verdere consequentie aan zal zitten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

1 maand geleden - Goedemiddag heer/mevrouw De Vries, Zojuist hebben wij uw klacht in behandeling genomen. Een collega van onze VoIP afdeling zal spoedig contact met u opnemen om de kwestie te bespreken. Indien u vragen heeft vernemen wij deze graag van u.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 04 oktober 2017 om 10:58 geantwoord

Beste heer de Vries,

Inmiddels hebben gelukkig contact met elkaar gehad en hebben we een oplossing kunnen vinden voor uw klacht. We hebben bij hoge uitzondering uit coulance onze DSL(internet diensten) stop gezet. wij zullen u hiervoor geen afkoopsom in rekening brengen. Daarnaast zult u ook niet gefactureerd worden voor internet diensten van Belcentrale. Wel blijft u gebruikmaken van ons VoIP aanbod.
We hopen dat u tevreden bent met deze oplossing en vernemen dit graag.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door Bleskensgraaf