Klacht: onbestaande webshop?

op 15 november 2019 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Schoenen besteld bij Mademoiselles Boutique.
Bedrag is afgeschreven via Mollie payements. De hele webshop lijkt niet te bestaan. Dezelfde schoenen worden door een grote diversiteit aan webshops aangeboden via facebookadvertenties. Ik vrees voor zeer veel gedupeerden als ik de reacties zie

Gewenste Oplossing:

Als consument moet het mogelijk zijn contact op te nemen met Mollie payements om meer gegevens over de webshop te kunnen achterhalen. Mollie payements zou secuurder moeten omgaan met de toelatingseisen voor bedrijven om geld via hen te incasseren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Natasja van de Sande