Klacht: Mollie BV: frauduleus?

op 27 december 2017 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12/12/2017 heb ik boeken besteld bij HobbYou en deze betaald via doorklikken op hun site. Nu 27/12/2017 heb ik mijn boeken nog steeds niet aangekregen. Bij nazicht van mijn betaling heb ik gemerkt dat ik aan Mollie BV – Amsterdam heb betaald, € 64,88.
Uit nieuwsgierigheid heb ik Mollie BV even gegoogled en blijkbaar is dit niet zo’n betrouwbaar bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Dit kan voor mij in orde komen wanneer HobbYou mijn boeken toestuurt, en haal Mollie BV van het internet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Idan