Klacht: MOETWILLIG NIET BEZORGEN

op 25 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen zaterdag (15-07-17) verwachte ik een belangrijk postpakket en deze heb ik gevolgd door de barcode 3SZXNN009121152
Helaas zaterdag niet ontvangen. Maandag kwam de pakketbezorger langs met het pakket en tot mijn stomme verbazing zat er een geen gehoor sticker op van afgelopen zaterdag.
De bezorger is zaterdag niet geweest want ik was de gehele dag aanwezig ik vroeg aan de besteller hoe dit kon en hij vertelde mij dat hij de bewuste bezorger hierover zal aanspreken.
Ik ben het nu wel eens zat want dit gebeurt geregeld ik woon wat achteraf maar dit geeft niet het recht om zomaar niet langs te komen want ik wacht er ook op.
Daarbij komt nog eens dat je niet normaal kunt bellen met klantenservice (€0,90 per minut en dan maar wachten dat je aan de beurt bent) mail kunnen ze niet, logisch dat ze bijna geen klachten krijgen WAT EEN BEDRIJF.

gewoon doen waar je voor betaald wordt namelijk het bezorgen van pakketten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 juli 2017 om 13:04 geantwoord

Geachte heer v. d. Hoogen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorger op zaterdag 15 juli niet bij u aan de deur is geweest, terwijl dit wel een geen gehoor sticker van die datum op het pakket zat. Ook in de track&trace gegevens staat dat de bezorger die dag om 18:16 uur het pakket bij u zou hebben aangeboden. Mijn excuses voor het feit dat dit niet klopt. Verder geeft u aan dat het telefoonnummer van onze klantenservice €0,90 per minuut zou kosten. Graag geef ik u een toelichting.

Uw klacht over de bezorging heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling, hij/zij zal dit verder oppakken en de bezorger binnen twee werkdagen aanspreken op de gang van zaken. De leidinggevende handelt dit verder ook af en zal indien nodig passende maatregelen nemen, u krijgt hier in eerste instantie verder zelf geen persoonlijk bericht meer over. Ik ga er vanuit dat de kwaliteit van de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van PostNL mag verwachten.

Onze klantenservice is tegen lokaal tarief telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0900-0990. Wellicht heeft u gebruik gemaakt van een telefonische service die u doorschakelt naar de helpdesk.

Alle klachten die gemeld zijn door Fotorobert