Klacht: Moet porto kosten betalen voor poststuk welke ik niet ontvangen heb.

op 06 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Door Postnl is een poststuk bij Bouchus Hoefman, v. Cromstrijensingel 30 3281 ST Numansdorp. Nu stuurt U een verzoek voor porto kosten te betalen naar Van Barrylaan 30 , 3281 SE te Numansdorp. Op dit adres woon ik t.w. Jan de Regt.
U heeft een VERKEERDE postcode gebruikt.
Vriendelijk verzoek dit na te gaan en op te lossen.

Ik zou tevreden zijn als U dit oplost en er verder niets meer van hoort.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 06 oktober 2017 om 13:25 geantwoord

Geachte heer de Regt,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat u een portokaart heeft ontvangen, terwijl deze niet voor u bestemd is. Ik kan me voorstellen dat u hier verontwaardigd over bent en heb dan ook direct de nodige stappen ondernomen.

Ik heb de portokaart direct voor u afgeboekt, waardoor deze niet betaald hoeft te worden. U mag de portokaart bij het oud papier deponeren en als het goed is ontvangt u hierover geen herinneringen meer. Mocht dit toch het geval zijn, laat ons dit dan gerust weten.

Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jdr1941@hetnet.nl