Klacht: moet porto bwetalen voor ontvangen dan wel verzonden post

op 31 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

volgens mij heb ik geen post ontvangen op 23 mei 2016 en ook geen post verzonden, waarom dan strafport te betalen?

Gewenste Oplossing:

wanneer u alles terugdraait

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 mei 2016 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte H. van Loo,

Uit uw bericht begrijp ik dat u het oneens bent met de ontvangen portokaart.

Ik zie dat u de ontvanger van deze portokaart bent. U kunt niets doen aan het feit dat de afzender een fout maakt. Hierdoor hoeft u deze portokaart niet te betalen.

Dit is wat u moet doen om de kaart niet te betalen: haal de sticker van de portokaart af en schrijf op de kaart “afgeboekt in overleg met klantenservice PostNL” met daarbij de datum van vandaag (31-05-2016). Daarna kunt u de portokaart in een oranje brievenbus doen. Voor de rest hoeft u niets te doen, wij doen de rest namens u.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door bramvanloo