Klacht: Moet € 1,00 betalen, terwijlde fout bij DHL ligt.

op 23 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen kaartje bij afwezigheid in de bus gehad, terwijl dit wel moet.

Gewenste Oplossing:

Mijn € 1,00 belkosten terug en compensatie voor de tijd die ik hier aan moet besteden, terwijl DHL het fout doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 juni 2017 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 25 juni 2017 om 15:04 geantwoord

Andere kanalen reageren niet zo snel als bellen.
Leuke geldfabriek voor DHL, geen briefjes in de bus stoppen en weer € 1,- verdient.

Alle klachten die gemeld zijn door Ari1968