Klacht: Moest een te duur kaartje kopen

op 08 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus chauffeur, wilde dat ik vanaf rijndijk scheepjeskerk naar alphen aan den rijn halte Rijnland ziekenhuis €4,- betaalde, terwijl het normaal €2,- is. De man reed in bus “8766” om 12:21 oudere man met bril, kaal, beetje grijs haar. Discussie was niet mogelijk ben hier niet tevreden over.

Als alle chauffeurs zich aan de zelfde prijs houden.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste Muchum Wat vervelend dat je meer kosten hebt gemaakt dan normaal en dat je niet tevreden bent over de buschauffeur. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Dan kan ik de prijs opzoeken en een melding naar de regio maken. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte?

Reactie van de melder van de klacht Muchu

1 week geleden - Vertrek halten "scheepjeskerk rijndijk" 12:21 lijnnummer 169 eindhalte "Rijnland ziekenhuis Alphen aan den rijn"

Arriva

Heeft op 08 augustus 2017 om 14:51 geantwoord

Hallo Muchu,

Dankjewel voor de aanvullende informatie.
We hebben je melding doorgestuurd naar de regio met de vraag dit te bespreken met de betreffende chauffeur.
Je kunt in dit geval restitutie aanvragen voor het kaartje. http://bit.ly/2uFLeFj

Excuses voor het ervaren ongemak.

^SH
Webcareteam Arriva

Bericht van Arriva

1 week geleden - Hallo Muchu, We hebben een snelle reactie gekregen en ik moet je dan ook melden dat 4 euro het juiste tarief is. Dit is ook terug te vinden op de site. https://www.arriva.nl/web/file?uuid=7b662591-351f-41c0-809e-8f18d16f88c0&owner=af8aec32-6c73-47d5-af4d-f1553a2c3b77&contentid=1614 Hier vind je een tabel en kun je zien dat de ritten van Alphen a/d Rijn naar Hazerswoude Rijndijk 4 euro kosten in lijn 169. Als je andere keren 2 euro hebt betaald in lijn 169 dan ben je gematst. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

1 week geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Arriva is afgesloten door de melder van de klacht.

Heeft op 08 augustus 2017 om 18:41 geantwoord

Hallo.
Ja ik heb het gezien idd.
Maar dat toch gek dat andere chauffeuers dan toch 2 euro vragen
Dat is al een half jaar zo ( zo lang ga ik met deze bus ) en de mensen die ik ken gaan ook voor 2 euro .
Meschien moet hier dan eens na gekeken worden ?
Maar goed ik dank u voor u medewerking. En ben blij met hoe ik geholpen ben zo snel !!
Vriendelijke dank hier voor .

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - We zullen het ook zeker laten onderzoeken. Sorry voor de verwarring die het gebracht heeft. En bedankt voor het compliment :-) Fijne avond. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Muchu

1 week geleden - Hallo. Graag gedaan ! Ja het was idd verwarend. Omdat het al zo lang zo was. Ik wist niet beter . Tot de oplettende chauffeuer. Idd iets om natekijken zo lopen jullie ook geld mis . dat wil niemand . Bedank

Alle klachten die gemeld zijn door Muchu