Klacht: modena kussenbox

op 23 juli 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 6-6-2012 een Modena kussenbox gekocht waarvan werd verteld in de winkel dat hij waterdicht was. Ik heb mijn gloednieuwe tuinkussens erin gedaan en nu, een maand later, haal ik ze er weer uit en wat blijkt…??? Vol schimmel!!
Bij de klantenservice zeggen ze dat het pech is voor mij en dat er een kaartje aan hoort te hangen dat je deze box onder een overkapping moet zetten of ergens binnen.
Dat zat er dus niet bij maar dan nog..wie koopt er een dure box om dan alsnog de kussens binnen op te bergen..

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de box en compensatie voor de kussens

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mstee