Klacht: Modem-WiFi werkt niet

op 27 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 4 maanden ben ik me Ziggo aan het sukkelen. Ze zijn driekeer langs geweest. Tweekeer zijn ze niet op afspraak gekomen. Kreeg steeds de verkeerde kabels, of de monteur vervangt van alles en nog steeds geen WiFi. De nieuw witte modem willen ze niet vervangen. Volgens hun: “Is die prima”. Ik zit thuis voor Jan- noppes te wachten.
Heb aangegeven dat de maat vol is, en ik over zou stappen. Dan zeggen ze: “Mevrouw, we sturen onmiddellijk een expert ipv. een monteur”.
Nou, die is nooit gekomen.

Gewenste Oplossing:

Was 20 jaar klant bij UPC - tevreden. Ziens Ziggo er is, is het een bende.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht M. Rankovic

3 weken geleden - "Al vier maanden sukkelen met Ziggo!" Ja ik heb ook deze klacht op FB en Google+ geplaatst. Succes iedereen. Nadia Rankovic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Rankovic