Klacht: Modem Internet Belcentrale

op 12 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De verkoper / vertegenwoordiger komt binnen met een air dat hij een wonder kan aanbieden. Deze persoon overvalt je met grote bluf.
Dan komt de mededeling: “Ook uw modem moet worden vervangen”.
Als wij zeggen dat wij internet hebben van KPN zegt hij dat zij samenwerken met KPN maar wij hebben geïnformeerd bij KPN en deze zeggen dat zij op geen enkele wijze een samenwerking hebben en dat zij dat pertinent niet willen ook. Dit roept vraagtekens op.
Wij hebben diverse malen te kennen gegeven geen internet via Belcentrale te willen. Modum is dan ook nooit geplaatst.
Er volgt dan direct een aanmaning/boete/afkoopsom van EUR 1063,– ex btw.
Wat betreft de gebruikte vorm van de Nederlandse taal verbaast het mij dat de fatsoensnormen duidelijk worden overschreden.
Al met al een zeer onbeleefde en geraffineerde manier van zaken doen.

Gewenste Oplossing:

Als we een creditnota krijgen van de afkoopsom van € 1.063,00 excl. BTW.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 18 juli 2017 om 17:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van Leeuwen,

Inmiddels hebben we meerdere malen contact met u gehad aangaan uw klacht. U heeft aangegeven graag met ons in gesprek te gaan om uw klacht te bespreken. We hebben u uitgenodigd bij ons op kantoor. Zoals besproken neemt u contact met ons op voor het maken van een afspraak, we zien uit naar uw reactie!

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door Revrep