Klacht: Modem

op 16 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Dacht dat het opgelost was met Belcentrale, ben netjes gebeld door Janice Westerbeek en daarna een bevestigend mailtje ontvangen. Totdat ze met de modem op de stoep stonden dinsdag 6 juni. De monteur Fikri el Bouaiadi kreeg hem niet aan de praat, en heb ik hem mijn eigen modem weer aan laten sluiten. Hij had zo gerommeld met de instellingen dat de onze het ook niet meer deed. Hij zou met spoed iemand sturen om het in orde te maken. De volgende ochtend meteen een mailtje naar Janice Westerbeek gestuurd, ook hebben wij nooit gehoord dat wij ook van internet provider moesten veranderen. Dat zal blijkbaar ook op het contract gestaan hebben dat wij onder druk/misleidende wijze getekend hebben. We hebben 2 dagen zonder internet gezeten en hebben ons automatiseringsbedrijf moeten laten komen om het te laten herstellen. Wat ook weer extra kosten met zich meebrengt. Dinsdag 13 juni werd ik gemaild door Mounia Gharsalli, blijkbaar antwoord deze het mailtje dat ik verstuurd had aan Janice Westerbeek. Maar hij begreep er niets van, gaf de wifi inlogcodes door voor de modem die weer mee retour is genomen door dhr. Bouaiadi. heb hem dat nogmaals gemaild. Vanmorgen kregen we een mailtje dat hij het nu begreep en net zijn wij gebeld met de vraag of ze de modem volgende week kunnen komen installeren???? Ik heb wederom net als in de mail gezegd dat wij de modem en de internetverbinding niet willen omdat ons internet nu prima werkt. En ook weer gezegd dat er wederom niets over een internet overstap is gezegd en dat het allemaal misleiding is hoe ze bij Belcentrale aan het werk gaan.
Dacht echt dat ze bij het laatste contact telefonich met Mevr. Westerbeek begrepen en dat het niet duidelijk gecommuniceerd was vanuit Belcentrale. Maar ze verdraaien je woorden en dwingen je.

Als Belcentrale op houd met slechte communicatie en misleiding.
Wij willen alleen de telefonie bij Belcentrale houden zoals het was.
Geen modem, geen internet....

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Poldervaart318