Klacht: Mode-Statements komt haar verplichtingen niet na

op 18 juni 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb begin dit jaar een set met verschillende kettingen besteld. Er werd me even later via e-mail gemeld dat deze binnen 5-7 werkdagen verzonden zou worden. Helaas, een week later kreeg ik een mail dat het nog bijna een maand kon duren. Hierna heb ik nog twee keer een mail ontvangen dat het nog langer zou duren. Uiteindelijk, in een vijfde (!) mail kwam er nog een update over de levering (wat nog later zou zijn), met daarbij de mogelijkheid dat ik ook mijn geld terug zou kunnen krijgen. Ik heb meerdere keren duidelijk kenbaar gemaakt dat ik voor die laatste optie wil gaan, maar ik ontvang geen respons.

Als ik daadwerkelijk het volledige bedrag terug krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 26 september 2017 om 15:54 geantwoord

Hi Renee,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Volgens onze administratie is er inmiddels een oplossing geboden voor bovenstaande per e-mail.

Mocht je alsnog vragen of op/aanmerkingen hebben kan je ons een e-mail toesturen via info@mode-statements.com.

Onze excuses voor de vervelende ervaring met onze shop!

Met vriendelijke groeten,
Mode-Statements.com

Alle klachten die gemeld zijn door reneeep