Klacht: mobile abonnement

op 26 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

de meewerkers van tele 2 vertellen mij steeds verschillende dingen,waardoor ik onterrecht in de problemen kom.ik betaal al sinds 2009 mijn abonnement elke maand netjes,en elke keer komen ze met een andere smoes dat ik niet betaald heb.terwijl ik alle bewijs heb.de een zegt dat ik me klantnummer bij betaling moet zetten en de andere zegt dat ik me fractuur nummer moet zetten,wat maakt het uit?je ziet tog me naam en rekeing nummer.ik ben al meerdere keren naar incasso gestuurd terwijl ik heb betaald.en ze doen allemaal zo onbeleefd.terwijl ik probeer geen achterstand en schulden te crieren.ik bel voor een oplossing en zei praten het meest op mijn kosten.er word gegiegeld,neergelegt en onbeleefd gehandeld.ik ga echt een advocaat nemen en tele2 aanklagen.ik ben echt woest terwijl ik juist een uitweg zoek zitten zei me optehitsen.is echt niet meer leuk hoor.ik hoop echt dat u wat aan u personeel doet.vele weten niet eens waarover ze praten,je word medere malen doorverbonden.ik ben er echt ziek van.ik zweer het je.ik heb voor mijn 2 abonnementen die 2 jaar duurde meer dan de abonement kosten betaald terwijl ik nooit die simkaarten heb gebruikt.dat kan tog niet,waar zijn mijn rechten als klant.ik ben altyd vriendelijk geweest en probeerde altyd een oplossing te zoeken,maar dit gaat tever echt waar.je word gewoon bijna gekleinneerd aan de telefoon,en er word tegen je gezegt dat jij er niets van snapt,terwijl het eingeljk logish nadenken is.want vaak weten de mede werkers zelf niet waar over ze praten.ik ga echt echt stappen onder nemen want dit ka echt niet.bijna iedereen die over tele 2 klaagt zelf op internet.ze zijn echt arrogant,sjeetje.afz; een hele boze klant

ik ben tevreden als tele2 goed gaat onderzoeken en dan inzien dat ik echt optyd heb betaald en dat ik ook teveel heb betaald en dat ik onterecht naar de incasso ben gestuurd.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 26 oktober 2011 om 16:02 geantwoord

Bij het afsluiten van een abonnement gaan klanten akkoord met betaling via automatische incasso. Indien het niet mogelijk is om de factuurbedragen automatisch af te schrijven, is het de verantwoordelijkheid van de klant om de juiste bedragen handmatig over te maken o.v.v. de juiste klantgegevens. Wanneer de klant handmatig bedragen overmaakt zonder vermelding van klantgegevens of factuurnummers wordt het onoverzichtelijk welke betalingen er gedaan zijn. Wanneer de klant betaalbewijzen overlegd kunnen we zorgen voor een passende oplossing. Hiervoor kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Alle klachten die gemeld zijn door syclif 3