Klacht: Mobielnr.06-47478140 Oneigenlijke afschrijvingen Future Target BV

op 27 september 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Mei j.l. heb ik een ringtone gedownload van jetonetastic.nl waarvan de eenmalige kosten 4,20 bedroegen. Deze zijn terecht op 23-05-2011 in rekening gebracht op mijn Vodafone factuur.
Echter sindsdien is er wekelijks door Future Target BV datzelfde bedrag via Vodafone gevorderd.
Ik vroeg me al af waarom mijn factuur sinds enkele maanden beduidend hoger was maar ben helaas niet scherp geweest, heb mijn factuurspecificaties niet bekeken.
Inmiddels heb ik via het Internet ontdekt dat er sinds dit voorjaar al talrijke klachten bij Vodafone en andere profiders zijn gemeld over de malafide praktijken van Future Target BV. Ik vind het een schande dat Vodafone haar klanten niet waarschuwt op het moment dat er Future Target structureel invorderingen doet. Op deze manier, door hierin niet alert te zijn, is Vodafone mijns inziens een medestander in deze oplichterij.

Ik ben tevreden als Vodafone alle vorderingen na mei 2011 van Future Target BV op mijn mobiele nummer alsnog laat storneren en alle oneigenlijke ingevorderde bedragen per ommegaande aan mij retourneert.

Bovendien is het belangrijk dat Vodafone klanten in de toekomst benaderd als er vorderingen zijn van Futire Target BV. Zoals bijvoorbeeld banken dat doen bij creditcardhouders en in het geval van rare opnames met de pinpas op het moment dat ze een betaling niet vertrouwen. Dan wordt je keurig gebeld voor een accoord.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 09:57 geantwoord

Uit controle van ons klantregistratiesysteem blijkt dat de klacht van deze klant al door Vodafone is opgelost en dat de klant is geïnformeerd. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Heeft op 21 december 2011 om 11:53 geantwoord

Er is niets opgelost. Vodafone is mij op geen enkele wijze als klant tegemoet gekomen! Een zeer klantonvriendelijke opstelling van deze provider.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Vodalien1