Klacht: mobiel valt spontaan uit en soms weer aan

op 21 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Chrissie71, Wij adviseren u allereerst om na te gaan of een softwareupdate deze storing oplost. Dit kunt u doen door de Galaxy Ace via de datakabel te verbinden met Samsung Kies. Dit programma kunt u terugvinden via de volgende link: http://www.samsung.com/nl/support/mobilesoftwaremanual/mobilesoftwaremanual.do?page=MOBILE.SOFTWARE.MANUAL Indien een update de storing niet oplost, raden wij u aan om met de telefoon langs te gaan bij een van onze Samsung Premium Points voor een harde reset. Het voor u dichtstbijzijnde Premium Point kunt u terugvinden via de volgende link: http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 26 oktober 2011 om 11:45 geantwoord

Wij hebben de klant geadviseerd om eerst na te gaan of een software update de storing oplost. Indien dit niet lukt, hebben wij hem geadviseerd om met het toestel langs te gaan bj een van onze Premium Points. Indien zij het toestel ook niet meer functionerend krijgen, zal klant worden geadviseerd om de telefoon op te (laten) sturen naar een van onze reparatiecentra voor onderzoek.

Heeft op 01 november 2011 om 21:40 geantwoord

Het probleem is nog niet opgelost ik zou niet weten welk software ik moet downloaden kunnen jullie die mij mailen. Ik ben niet zo tegnies hier in. Ik hoop snelniets van jullie te horen.
Gr. Christel

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Chrissie71, U kunt het programma Kies downloaden via de eerste link in onze vorige reactie. Dit programma kunt u dan installeren en opstarten. Vervolgens verbindt u de telefoon via de datakabel met de computer. Het programma Kies zal dan vanzelf op zoek gaan naar software updates. Indien er een nieuwe versie beschikbaar is, zal Kies hier melding van doen. Het is voor ons helaas niet mogelijk om de software per e-mail op te sturen. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Alle klachten die gemeld zijn door chrissie71