Klacht: Mobiel spoorloos

op 04 februari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 16 januari een mobiel opgestuurd naar Dynafix onder een antwoordnummer ze beweren nu dat het antwoordnummer niet onder hun beheer is terwijl ik dit nummer van de tros radar site heb gehaald post nl bevestigd het pakje daarheen te hebben opgestuurd maar voorlopig ben ik mijn nieuwe mobiel kwijt

Gewenste Oplossing:

Mobiel gerepareerd terug of waarde in geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 05 februari 2014 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte 130658

Uw klacht is bij ons reeds ontvangen en in behandeling genomen onder Case ID 301104, wij sluiten deze dubbele plaatsing derhalve.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team

Heeft op 13 februari 2014 om 08:09 geantwoord

Dank je voor de moeite ik heb alleen mijn mobiel nog niet terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dynafix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door B.J. Hegeman