Klacht: Mobiel nummer ten onrechte uit de lucht gehaald

op 29 oktober 2011 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Afgelopen 28 oktober wilde ik mijn bankzaken regelen waarvoor ik een prepaid hi heb. Deze werkte niet. Raar dacht ik nog aangezien er 2 weken geleden nog 10 euro door hi opgezet was nav een storing waardoor ik al 2 maal niet had op kunnen waarderen. Coulant dacht ik nog. Ik bellen. Vertelde de mevrouw aan de andere kant van de lijn, dat mijn nummer sinds de 28e uit lucht was gehaald. PARDON????? Er stond nog rond de 14 euro op??? Ja maar u had op moeten waarderen. Ja lukte niet dus heeft Hi er 10 euro opgezet. Er kon niks voor me worden gedaan. Het advies was een nieuwe sim te kopen. Geloof dat ik toen ontplofte!

1) Er wordt zo even rond de 14 euro van me gestolen
2) Ik kan nu geen bankzaken meer regelen, moet helemaal omgezet worden duurt meer dan een week. Bijzonder, bijzonder lastig en erg vervelend!

En dat terwijl er op zich niets aan de hand is. Ongelooflijk dat er door jullie beslist wordt of MIJN nummer uit de lucht wordt gehaald, terwijl ik gewoon een betalende klant ben!

Met vriendelijke groeten Brigitte Veldkamp-Hartemink

Ik wil gewoon mn oude nummer terug! En mn geld wat er nog opstond! Met daarbij een tegemoetkoming van het een of ander voor alle rompslomp die ik hier nu van ondervind.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 08 november 2011 om 15:09 geantwoord

Goedemiddag,

Aan de hand van de door u opgegeven gegevens, heb ik opgemaakt dat u een klant bent bij Hi.
Daarom verwijs ik u, om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, graag door naar volgende link: http://www.hi.nl/welkom-bij-hi/hi-webcare.htm
Op deze pagina vindt u verschillende servicekanalen van Hi waar u uw klacht op kwijt kan.
Van daaruit zal Hi u verder helpen.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd en zal daarom de klacht sluiten.

Afra KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door 01koen08