Klacht: mobiel nummer niet geactiveerd

op 27 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 juni 2016 zou het mobiele abonnement van onze zoon overgaan van KPN naar Tele 2 om 9 uur ’s ochtends
Hier hebben we ook een sms van gehad.
Echter wel afgesloten van KPN maar geen TELE 2 netwerk meerdere malen gebeld met TELE 2 en hun zeggen dat het tot 15 dagen gaat duren voordat onze zoon op het netwerk van TELE 2 aangesloten word.
In het sms je staat dat hij op 27 Juni 2016 om 9 uur aangesloten zou worden.
Hij heeft nu dus geen bereik.

Gewenste Oplossing:

Als onze zoon zoals afgesproken vandaag nog aangesloten word op het Tele 2 netwerk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Victor Da Costa Reis