Klacht: Telefoonspam! Ik blijf (soms wel dagelijks) door MKB Collectieven gebeld worden, ongeacht hoe of wat

op 20 februari 2019 over MKB collectieven in de categorie Inkooporganisaties

Sinds ik een V.O.F. heb word ik constant gebeld door menig instanties, met name MKB Collectieven. Ik heb al een tweede telefoonnummer voortaan alleen voor dit soort onzin, zodat ik alleen maar dat tweede nummer niet hoef op te nemen om er vanaf te zijn, en dat bij de KvK laten veranderen, maar helaas hebben sommigen nog steeds mijn oude nummer en blijf ik ook gebeld worden.

Ondanks dat ik keer op keer aangeef dat ik geen interesse heb, zijn het altijd doorduwende mensen die ook nog beweren dat ze nog nooit gebeld hebben. Zelfs als ik dezelfde persoon aan de telefoon heb een dag later, en dat 1000% zeker weet, want ik neem net zoals hun ook mijn gesprekken op standaard.

Het bel me niet register wordt toch niet aan gehouden, maar ik snap niet dat ze keer op keer blijven proberen, ik heb een platenlabel met 2 mensen, heb neit eens een kantoor, en ik geef geen moer om een paar tientjes per jaar meer of minder (en daarintegen klopt er ook niks van wat ze aanbieden, en lopen gewoon kletspraat te verkopen zelfs).

Ik heb zelfs een keer gehad dat er aangegeven werd dat mijn energiecontract in een paar weken zou verlopen. Ik gaf aan dat dat niet kon, maar men bleef doordrammen dat dit echt zo was en hij dit op zijn scherm kon zien. Nou dat vind ik knap als we net een week geleden energie aangevraagd hadden, want we waren net verhuisd…

Helaas was ik te laat met mijn oplossing emt mijn tweede nummer op KvK zetten en die gewoon nooi opnemen, en het lijkt er op dat MKB Colelctieven overal schijt aan heeft en toch blijft proberen. Jullei verdoen je tijd, en maken mensen alleen maar boos, denk ej nu echt dat mensen na 10 keer ineens er op in gaan?!

In het ergste geval neem ik weer een nieuw telefoonnummer, en neem ik mijn huidige ook nooit meer op.

Met onvriendelijke groet,

Ricky

Het maakt mij niet uit wie of wat er aangeboden wordt, ik wil gewoon NIET gebeld worden, hoe goedkoop iets ook is, geld boeit me niet. Laat dit alsjeblieft ophouden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB collectieven over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB collectieven in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door psyk1ck