2 maanden geleden - Bedankt voor uw reactie. We vinden het spijtig dat u het contact met onze vertegenwoordiger op deze manier heeft ervaren. Onze vertegenwoordiger heeft bezoek aan u gebracht. Hij heeft u een eenmalig aanbod gedaan om de samenwerking aan te gaan. Hier heeft u uit eigen beweging mee ingestemd. Wij vinden het spijtig te vernemen dat u achteraf niet meer achter uw keuze staat. Hopelijk kunnen wij uw vertrouwen snel herwinnen!
U gaf helaas al snel aan twijfels te hebben over de samenwerking. Wij zijn toen met u in gesprek geweest en wij zijn u toen tegemoetgekomen met een korting. Wij vinden het daarom spijtig te vernemen dat u toch ontevreden bent.
Uw projectbeheerder heeft meerdere keren geprobeerd contact op te nemen om het interview in te plannen. Helaas is het ons niet gelukt om in contact met u te komen, dus zijn wij gestart met het productieproces. U heeft een mail ontvangen met de conceptversie van de website. Dit is binnen 5 weken na het tekenen van het contract gebeurd.
Uit bovenstaande kunnen wij opmaken dat MKB ClickService haar afspraken correct is nagekomen. Wat ons betreft staat er niets in de weg de samenwerking op goede voet voort te zetten. Wij zijn bijzonder coulant en staan te allen tijde open voor extra inspanning ter bevordering van onze samenwerking.
De klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om uw klacht te bespreken en samen tot een oplossing te komen.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn u graag van dienst!
Met vriendelijke groet,
MKB ClickService