Klacht: Nieuwe ‘handelsnaam’ Bouwklaar

op 06 december 2018 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Bouwklaar, mkb clickservice belooft je mondeling door meneer de vertegenwoordiger ( voor regio Limburg ene Mich..) ongeveer 20k omzet aan opdrachten te kunnen aanbieden.

Tevens een perfect werkende website welke veel beter is dan je huidige website.
Welke tevens ook veel beter zal presteren in Google. Met een speciaal telefoonnummer waar ze bij kunnen houden hoeveel aanvragen je hiermee binnen haalt.

De werkelijkheid is, Mitch is a Bitch!

Ik heb er zelf bij gezeten toen een vriend van mij een contract afsloot met dit ‘bedrijf’

Je tekend toch wel onder druk bij die Bitch een contract voor 24 maanden.

Betaald

eenmalig €. 90,00
24x. €190,00
————-
Totaal. €4650,00 excl BTW

En vervolgens levert dit bedrijf je:

Leads welke naar minimaal 5 andere bedrijven worden verzonden.

Een waardeloze website welke in google niet te vinden is met teksten zoals:

Een goede behanger is goud waard. Er is weinig in huis zo storend als oneven, gekreukt of beschadigd behang. Een doorn in ’t oog! Behangen is voor velen een vervelende klus, omdat er aardig wat tijd in gaat zitten en behoorlijk wat precisie voor nodig is. Wil je gewoon genieten van een glad, foutloos resultaat zonder alle rompslomp? Schakel mij dan in als behanger. Ik beschik over alle nodige expertise; zelfs glasvezel behangen of behang repareren behoren tot wat ik voor je kan betekenen. Ik sta in de regio Limburg klaar om jouw muren te voorzien van topkwaliteit behangwerk.

Ik zie veel, maar heb nog nooit zo’n waardeloze tekst op een website van een schildersbedrijf gezien.

Bijvoorbeeld:
Wil je gewoon genieten van een glad, foutloos resultaat zonder alle rompslomp?

Mijn antwoord zou zijn: ga dan NOOIT met een ‘bedrijf als MKB click, proximedia, bouwklaar of welke namen ze nog meer allemaal verzinnen in zee want je bent nog niet klaar.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

MKB Clickservice

Heeft op 06 december 2018 om 16:29 geantwoord

Geachte heer Boonen,

Uit uw bericht begrijpen wij dat u geen klant bent en dus zelf geen aankoop enof gebruikservaring heeft. U geeft aan dit bij een vriend gezien te hebben.
Omdat u geen klant bent en ons product niet gebruikt kunnen wij niets voor u betekenen.

Mocht 'uw vriend' niet tevreden zijn met een aspect van onze dienstverlening dan willen wij adviseren om even te bellen met de klantenservice. Zij zullen meedenken over een oplossing en aanpassingen doorvoeren waardoor het product beter aansluit op de wensen van de klant. Bijvoorbeeld; Als teksten niet naar tevredenheid zijn kunnen deze worden herschreven.

Wij hopen dat u uw vriend kan adviseren om ons te bellen zodat mijn collega's voor hem aan het werk kunnen.

MKB ClickService

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKB Clickservice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Beany