Klacht: Foutieve voorlichting

op 06 december 2018 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Er zou vooraf een opzet gemaakt worden om internationaal te adverteren. Dit kon tijdens de gesprekken daaroovolgend al niet opgevolgd worden, daar was een vervijfvoudiging van het budget voor nodig . Hierbij ook duidelijk aangegeven , dat dit niet beschikbaar was. Vervolgens geen communicatie meer, maar een deurwaarder. Schandalige praktijken.

Oplossing is er niet. Foutief voorgelicht.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKB Clickservice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKB Clickservice

Heeft op 06 december 2018 om 16:10 geantwoord

Geachte heer Van der Maas,

Wij herkennen ons niet in uw geschetste gang van zaken.

Er is nooit gesteld dat internationaal adverteren niet mogelijk is. Onze online marketing specialist heeft voor u een vooronderzoek gedaan om tot een strategie te komen. U gaf daarbij 11 landen als doelgebied op. Dit was eerder niet bekend bij ons. Wij hebben u er vervolgens op gewezen dat, wanneer het beschikbare budget verdeeld wordt over 11 landen, er per dag weinig weergaven per land zullen zijn. Logischerwijs leidt het spreiden van budget tot weinig resultaat per land.

U heeft ons om een adviesbudget gevraagd voor het adverteren in alle 11 landen. Hierin hebben wij u geadviseerd en wij begrepen van u dat het adviesbudget te hoog voor u was. Vervolgens hebben wij u het voorstel gedaan om met het huidige budget te starten in een aantal van die 11 landen en nadien eventueel uit te breiden. Uw voorkeur ging er naar uit om hiermee te wachten tot u het benodigde budget bij elkaar had, zodat we konden starten met adverteren in alle 11 landen tegelijkertijd. Vanaf dit punt hebben wij meermaals gemaild en gebeld over de voortgang van het project. Helaas hebben wij nergens een reactie op gehad. Ook heeft u geen enkel factuur voldaan en daarop is besloten, gezien er geen contact mogelijk was, om de dienstverlening vanwege het betalinsgverzuim op te schorten. Er zijn over het uitblijven van betalingen meermaals betalingsherinneringen gestuurd en wij hebben getracht u telefonisch te bereiken.

Gezien reactie uitbleef en er geen mogelijkheid bleek om met u in contact te komen zijn wij na maanden genoodzaakt geweest de zaak uit handen te geven aan een incassobureau. U liet ons helaas geen andere mogelijkheid. Mocht u de zaak willen bespreken dan kunt u uiteraard contact opnemen met het incassobureau.

MKB ClickService

Heeft op 06 december 2018 om 16:35 geantwoord

Geachte,

Helaas is dit niet correct.
Er is mij een aanbod gedaan om voor een bedrag mijn internationale doelgroep te bereiken.
Na contact over een opzet, bleek dat dit aangeboden bedrag hier niet toereikend voor zou zijn.
Wilde ik het doel bereiken, wat vooraf was afgesproken, dan diende ik mijn maandelijkse bedrag te verhogen.
Dit was niet mogelijk voor mij, en ook niet de afspraak.
Ik heb diverse keren contact gehad. Ook met de afdeling boekhouding, waarbij ik heb aangegeven de facturen niet te betalen, omdat er niet aan de afspraak kon worden voldaan. Telefonisch ben ik ook altijd bereikbaar geweest.
Er is verder ook niks voorgesteld , en geen start gemaakt in welke vorm dan ook.
Ik heb ook meerdere malen getracht, contact te krijgen met degene die bij mij de afspraken heeft gemaakt. Helaas is dit niet gelukt. Ook ben ik nooit door haar teruggebeld.

Betalingen voor wat. Er is niks gedaan.

Dit is voor mij geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Micasa