Klacht: missende spullen

op 14 april 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket met 3S code 3SIMUD0952780 is open gemaakt door douane, op zich geen probleem! Maar stop dan wel alles weer terug!!!!! 7 autotjes ter grote van 15mm lang 9mm breed zaten niet in pakket, inplaats van 20 maar 13. Komt bij de invoerkosten waren 5,68 ook geen probleem mee. Maar de afhandelings kosten waren hoger als invoer bedrag, namelijk 13,00. Ik ga de man in Australie kontakten zodat deze kontakt gaat opnemen met Post.nl En al zal mij het 100,- gaan kosten ik vindt het niet acceptabel dat er spullen missen uit een pakket wat goed afgesloten was en door douane niet goed is dicht gemaakt, het betreft hier spullen die niet van post nl zijn maar voor mij. Draag dan ook zorg dat alles weer in pakket komt op een goede manier. Ga ermee om of het van jezelf is.

Geef mij maar de 13,- afhandelings kosten terug, want zelfs die is deze afhandeling van pakket is buitngewoon slecht verlopen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 april 2016 om 09:28 geantwoord

Geachte heer prins,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending heeft ontvangen welke niet meer compleet is.

Het is goed voor te stellen dat dit zeer vervelend is dat het op deze wijze is aangekomen. Uiteraard hiervoor dan ook excuus. Ik kan zien dat dit een zending is welke niet verzekerd is verzonden. Ik maak voor u een registratie om vast te leggen dat u de schade bij ons heeft gemeld. Uw melding wordt besproken met de betreffende medewerker(s), om herhaling te voorkomen. U ontvangt hiervan geen verdere reactie, maar wij gebruiken uw klacht om onze dienstverlening verbeteren. Mijn advies is om contact te houden met de afzender voor een passende oplossing.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft op 28 april 2016 om 16:29 geantwoord

Dit is geen oplossing, dit is afschuiven. Als Post NL beter had opgelet bij openen van pakje dan was er niets weg geweest, autotjes zijn mega klein dat is het probleem. En het had ook gescand kunnen worden lijkt mij. Nu doet Post NL of zijn neus bloed en vervolgens doet men het af met \"we zullen de desbetreffende persoon erop aanspreken\" weet nu al dat er niets mee gebeurd!! De enige manier om hier iets aan te doen is mijn kosten terug te betalen voor het openen van pakje, daar Post nl in gebreken is gebleven. Ik weet in ieder geval zker dat ik van nu af aan niets meer door post NL wat uit Aus, NZ of USA komt door deze amateurs laat bezorgen. Dat is dan hetgeen wat Post Nl met deze houding bereikt, buiten het onzorgvuldig omgaan met iemand zijn spullen!!
Groet Willem Prins

Alle klachten die gemeld zijn door w. Prins