Klacht: Missende sigaretten

op 19 oktober 2011 over Camel in de categorie Sigaretten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Afgelopen zaterdag (15 oktober 2011) heb ik 3 pakjes Camel -22 stuks- gekocht. Het viel mij op dat er gaten in één pakje zaten, van ‘missende sigaretten’, ik deed de volgende open en ook in dit pakje zaten gaten.

In twee van de drie pakjes, mistte ik twee sigaretten. Dit wordt een duur geintje als dit bij elk pakje gebeurd. Vanaf nu wordt het maar tellen, 22 = 22, toch?!

Gewenste Oplossing:

Minstens een verontschuldiging, en een vergoeding van de sigaretten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Camel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Camel

Heeft op 20 december 2011 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,
Japan Tobacco International (JTI) is met ingang van 28 november 2011 actief op klacht.nl.
Uw klacht dateert van voor die tijd. Om vanaf 28 november een nieuwe start te kunnen maken, zetten wij uw klacht op opgelost. Mocht u deze klacht nog steeds hebben, laat het ons dan weten.

Groeten,
Marjolein van het JTI Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Camel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door MichelleV