Klacht: missende briefpost (voor de zoveelste keer)

fictief telefoonnummer op 14 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Klacht

Alweer missen wij briefpost, verschillende keren klachten ingedient maar dat lijkt zinloos. Enige wat postnl doet is een automatisch bericht met de tekst – het spijt ons-

Inmiddels doodziek van postnl en hun handelwijze, schrijven ze boven dit bericht de teskt -Tip: Gebruik fatsoenlijk Nederlands en vermijd schuttingtaal- Door de problemen niet op te lossen worden mensen steeds bozer, helaas snappen ze dat ook niet…. waardeloos bedrijf!

mijn post inj mijn brievenbus aankomt zo als dat zou moeten. Hoe moeilijk kan dat zijn?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 september 2021 om 16:02 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie heeft u deze klacht ook doorgestuurd naar een ander forum waar ik u heb voorzien van een reactie.

PostNL Klantenservice

fictief telefoonnummer

Heeft op 14 september 2021 om 17:09 geantwoord

ik heb geen bericht, geen idee wat jullie hebben opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door fictief telefoonnummer