Klacht: Missed delivery

op 19 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verwachte een pakket uit Polen die kwam 06.06 aan in amsterdam international mail centre vandaag zie ik in de tracking, 8.06 dat het pakket \”missend delivery\” en nog in Amsterdam international center staat wat betekend dat? De tracking nummer is CP906202632PL.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een pakket voor het weekend hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht AgnesA

2 maanden geleden - 3.06 pakket werd verstuurd vanuit Warschau naar Nederland. Vanaf 5 dagen is gevestigd in Amsterdam internationale post centrum. Dit is te lang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 juni 2017 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Uhl,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Ik begrijp uit uw bericht dat u een zending uit het buitenland verwacht maar dat die nog niet is afgeleverd.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat deze retour is gestuurd naar de afzender omdat het adres incorrect zou zijn. De zending ligt daar klaar in een servicepunt voor de afzender om het op te halen.

Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor de vervolg stappen. Mijn excuses voor het ongemak.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door AgnesA