Klacht: Miss Etam annuleert bestelling niet

op 04 september 2016 over Miss Etam in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een product besteld bij Miss Etam die ik naar het Miss Etam filiaal in Helmond heb laten leveren.

Ik wou de bestelling van Miss Etam echter annuleren, dus heb ik het filiaal van Miss Etam in Helmond gebeld.

Dit was volgens Miss Etam in Helmond geen enkel probleem en ze zouden het gaan annuleren.

Vervolgens krijg ik later een aanmaning van Klarna.

Ik heb Miss Etam een email gestuurd waarop ik een antwoord terug krijg dat het Miss Etam filiaal in Helmond helemaal geen bestellingen mag annuleren en dat ik het alsnog moet ophalen en betalen.

Na heel vaak bellen en mailen komt er uiteindelijk geen antwoord meer terug van Miss Etam. Volgens Miss Etam mogen ze in het Miss Etam filiaal in Helmond geen bestelling annuleren, dus zou dit ook nooit gebeurt zijn.
We zijn er inmiddels meer dan 2 weken mee bezig en dit is toch enorm tijdrovend.

In de email staat dan ook letterlijk dat ze elk personeelslid in het Miss Etam filiaal in Helmond hebben gesproken en dat geen enkel personeelslid van Miss Etam dit “buitengewoon gesprek” kan herinneren.

Het wordt niet direct gezegd maar waar het dus op neer komt is dat het onze schuld is en het niet klopt wat wij zeggen. Ik vind dit inmiddels behoorlijk asociaal van Miss Etam en dit stelde mij dan ook enorm teleur.

Ik was normaal gesproken altijd heel erg tevreden.

Een hele simpele oplossing is de annulering van de bestelling.

Ik heb dit met Klarna al lang van tevoren geregeld. Waar wij nu nog op zitten te wachten, is de klik in de vingers van Miss Etam.

Klarna heeft de bestelling namelijk zo gezegd al geannuleerd en wacht alleen nog op de goedkeuring van Miss Etam.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Miss Etam over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht nesoor

2 maanden geleden - Helaas heeft Miss Etam na het vier keer beloven om de leiding gevende terug te laten bellen niks meer van zich laten horen. Ze hebben het product opgestuurd met de factuur. Erg jammer dit.

Alle klachten die gemeld zijn door nesoor