Klacht: mislukte bezorging

op 29 november 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn parket zou tussen 12.00 uur en 14.00 uur worden bezorgd op 15-11-2016. Daar wij het hek open moeten houden wat normaal dicht zit voor honden, was het al lastig dat er vertraging was. Wij hebben het hek tot aan nu opengehouden en waren gewoon thuis, en nog krijg ik te horen dat bezorging is mislukt, Ik hoop niet dat jullie bezorgers uit een ei komen!
Dit is n.l al de 2 de keer.

Dat het pakket op tijd wordt bezorgd, Vertraging kan ik mij voorstellen, maar wel graag bezorgen als ik thuis ben

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Mumcu, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat uw pakket niet binnen het aangegeven tijdvak is bezorgd en dat er ondanks dat u thuis was, geen bezorgpoging is gedaan. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag geef ik u een toelichting. Het tijdvak op de website of in de app is een indicatie, geen garantie. Het kan door omstandigheden voorkomen dat de chauffeur eerder of later aan uw adres toe is. Om concreet één en ander voor u na te kunnen kijken wil ik u vragen de barcode van de betreffende zending te sturen. Ook verneem ik graag van u of er bij de bezorgpoging wel een briefje is achtergelaten in uw brievenbus en of de bel naar behoren werkt. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte mevrouw Gijsbertse, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Y.Gijsbertse