Klacht: mislopen korting Pinksteren

op 24 mei 2016 over Karen Millen in de categorie Mode

Geachte dame of heer,

Evenals bij het huwelijk van mijn dochter wil ik mij nu, bij het aanstaande huwelijk van mijn zoon, wederom kleden in een jurk van Karin Millen.

In het Pinksterweekend heb ik er een via uw Webwinkel besteld en deze heb ik op 20 mei bij de Bijenkorf in Eindhoven ontvangen en gepast.
Jammer genoeg paste de jurk niet precies. Uw medewerkers aldaar hebben mij prima geholpen en geadviseerd: Mijn complimenten daarvoor.
Ik ben prima geslaagd en bijna helemaal blij. Ik vind het namelijk jammer dat ik de 25% korting nu misloop. De via uw Webshop bestelde jurk kostte € 210 en daarvoor heb ik €157 betaald.

De jurk die ik uiteindelijk heb gekocht kost € 275. Een aanzienlijk verschil.
Het is mij bekend dat de korting tijdens de Pinksterdagen gold. Het zit mij echter niet echt lekker dan ik die korting nu geheel misloop.

Vriendelijk verzoek ik u toch tenminste de korting die ik aanvankelijk kreeg (€53) coulance halve te restitueren.
Iets in mij zegt dat dit een billijk verzoek is. Zeker omdat ik nu reeds voornemens ben mij,bij het huwelijk van onze derde telg, weer tot Karin Millen te vervoegen.

Uit praktische overwegingen vermeld ik mij bankrekeningnummer
NL10 Rabo0350007012

In afwachting van uw besluit groet ik u van harte

JCM (Hanny) van Aarssen
Walsbergseweg 9a
5752 BL Deurne

Bijlagen
Bestelling
Nota
=========

Geachte meneer/mevrouw Aarssen van,

Bedankt voor uw bestelling! Hieronder vindt u een overzicht van de bestelde items. Heeft u vragen over uw bestelling? Met onderstaand ordernummer bij de hand kunnen we u snel van dienst zijn. We wensen u alvast heel veel plezier met uw aankoop.

Ordernummer 14297031
Totaal 275,00
Besteldatum 20 mei, 2016
Bestelde artikelen
U ontvangt een nieuwe update wanneer de onderstaande artikelen worden verzonden.

Karen Millen Karen Millen Jurk met gedraaide detail

NL
Bestelling Subtotaal 275,00 Bezorging 3,95 Toegepaste korting -3,95
Totaal 275,00

=============

Over vriendelijkheid en deskundigheid van uw medewerkers ben ik al tevreden, evenals over de kwaliteit van uw producten.

Ik ben tevreden als ik de korting zoals ik die tijdens de bestelling heb gekregen niet misloop.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karen Millen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karen Millen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanny van Aarssen