Klacht: misleiding/oplichting

op 28 september 2011 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

We zijn misleid door een telefoniste van pretium telecom. Wij waren in de veronderstelling overgestapt te zijn naar tele2 maar nu blijkt dat we op slinkse wijze een lidmaatschap van privilege aangesmeerd hebben gekregen. Volgens de telefoniste die ik 28 september 2011 heb gesproken, heb ik destijds zelf telefonische goedkeuring gegeven voor het lidmaatschap terwijl ik hier zelf niks van weet. Dat vind ik een kwalijke zaak!
Wij hebben niet voor dit lidmaatschap gekozen en we hebben ook geen handtekening gezet.
Op de bankafschriften staat de naam pretiumbv dat doet vermoeden dat het om pretium telecom gaat. Het gaat dus om het privilegelidmaatschap. Dat is misleiding!
Ik ben geschrokken van alle verhalen van medegedupeerde over de manier waarop zij allen zijn opgelicht.

Wij hebben inmiddels 3 keer 75 euro hieraan betaald.
We hebben ook nooit gebruik gemaakt van het privilegemagazine.
Dat kunnen jullie nakijken want we hebben nooit ingelogd.
Wij dachten dat het een brochure was die hoorde bij de voordelen van pretium telecom. De brochure verdween in de prullenbak...net als ons geld...is nu gebleken.
Mochten we het geld, 225 euro, niet terug krijgen dan zeggen we bij deze pretium telecom ook op.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door helmavandenberg