Klacht: misleiding van medewerkers Travel Club Express

op 23 juni 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Ik ben via facebook iemand tegengekomen die zgnmd zijn reis die hij gewonnen had via Travel club express wilde verkopen. Ik niet wetend dat dit een gigantische misleiding is geweest. Hij is 1500 euro bij mijn thuis komen halen en hij vroeg mij specifiek met een dame te bellen met Travel Club Express, tijdens het gesprek werd ik overrompeld door informatie wat niet correct was en achteraf kreeg ik de indruk dat de medewerker samen met deze beste man het spel mee speelde. Na zijn vertrek heb ik opnieuw gebeld met Travel Club Express en nogmaals gevraagd naar de dame die ik gesproken had, maar zij was niet meer beschikbaar. Dus heb ik de situatie nogmaal wilde besproken met haar collega.Waarin zij mij aangaf dat ik dus misleid ben door die beste man die met 1500,- euro ervan door is en ik het geld nog steeds niet terug heb ontvangen. Ik vermoed dat deze hele bedrijf zijn inkomsten op deze wijze bij elkaar krijgt. Dit wil ik er niet bij laten, ik heb foto’s van zijn auto en wil graag weten hoe ik mijn geld terug kan krijgen. Ik heb met alle goede bedoelingen hem de tijd gegeven om het geld terug te betalen, maar hij houdt mij aan een lijntje. Dit moet toch niet ongestraft kunnen. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe nu verder?

Ik wil mijn geld terug ontvangen!!!!! z.s.m.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travel Club Express

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travel Club Express nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 07 juli 2017 om 10:18 geantwoord

Geachte mevrouw Bice,

Wij hebben op 20-4-2017 telefonisch contact gehad. Ik heb u aan de telefoon doorgegeven dat wij ons niet bemoeien met wat er tussen u en meneer Bulent afspeelt. Ik heb u uitgelegd dat meneer het niet kan overdragen als hij geen gebruik wil maken van onze voordelen. Daarom hebben wij het lidmaatschap voor meneer geannuleerd. Om ook gebruik te maken van onze reizen diende u zichzelf aan te melden. Wij hebben samen gekeken op de website www.travelclubexpress.com en heeft u zich aangemeld voor de voordelen van Travel Club Express.

Ik heb u niet bevestigd dat u met de promocode van meneer Bulent een aanvraag kan doen, dat is niet mogelijk. Ik heb u doorgegeven dat u zelf uw eigen promocode zal krijgen nadat u het welkomstpakket heb aangevraagd.

Tevens heb ik u verteld dat de aanmelding van meneer Bulent is geannuleerd en dat u het zelf moet aanvragen op uw eigen naam. U kunt dan ook gebruik maken van de voordelen die meneer Bulent ook had. Iedereen kan de travel club express aanvragen en gebruik maken van onze diensten.

U beschuldigt mij en onze organisatie van oplichting. Wij kunnen u verzekeren dat er niets mis is met ons aanbod. Ons aanbod is zeer vrijblijvend. Consumenten kunnen kennismaken met ons lidmaatschap van Travel Club Express, 60 dagen lang zonder enige verdere verplichting. Mocht u als lid geen interesse meer hebben in onze diensten, dan kunt zich binnen de 60 bedenktermijn afmelden. Dit zonder opgaaf van reden of extra kosten.

Serife

Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Heeft op 07 juli 2017 om 18:23 geantwoord

Beste Serife,

U kunt zich goed verschuilen achter het verhaal dat er niets mis is met het aanbod, maar tijdens het gesprek zijn er meerdere mensen aanwezig geweest die mee hebben geluisterd en getuigen zijn van het feit dat jij samen met dhr. Bulent het verhaal zo verdraaid hebben dat ik niet kon achterhalen dat er een vieze spel gaande was. Trouwens ik heb meteen op de zelfde dag met jullie gemaild:

Geachte mevrouw, meneer,

Hierbij wil ik mijn lidmaatschap annuleren die ik vandaag aangemeld heb. Ik heb met verschillende personen gesproken Chantal en met Serife. Ik heb van Chantal te horen gekregen dat de reischeque niet overdraagbaar is. Waarop ik samen met die meneer die z.g.n.m de reischeque gewonnen heeft wilde, wilde overdragen tegenover een bedrag van 1500 aan mij. Gesproken met uw medewerker Serife die bevestigde in het Turks dat ik doormiddel van de promotie van die meneer recht zou hebben op een reischeque. Tijdens het gesprek had ik het op de luidspreker en mijn familie is getuigen van het gesprek. Er is hier sprake van misleiding, waar ik niet van gediend ben. Ik ga aangifte doen bij de politie van deze situatie.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Op 20 apr. 2017 12:08 schreef \"Travel Club Express\" :

Dus ga ik ervan uit dat u mijn lidmaatschap al direct verwijdert heeft. U bent zo brutaal geweest na mijn mail nog het bedrag van 179,95 te incasseren. Ik eis mijn 179,95 euro op, in ieder geval was dat wel zo netjes geweest als u dat niet na mail correspondentie had uitgevoerd. Deze manier van werken geeft wel duidelijk aan hoe jullie te werk gaan. Ik ga u en Bulent Tufan aangeven daar mag u in ieder geval van gegarandeerd zijn. Ik zal alle mogelijke publiciteit hier ook aan geven op sociaal media zodat er geen andere gedupeerd worden door deze malafide praktijk en persoon.

N. Bice

Alle klachten die gemeld zijn door nbice