Klacht: misleiding, nalatigheid en onbeschoftheid

op 03 oktober 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

KPN heeft mij benaderd om mij een goedkoop all in one pakket aan te bieden…De brief van de overeenkomst kwam nooit; dus geen mogelijkheid om te annuleren…Inmiddels arriveerde de box en werd zonder pardon mijn internet en telefoon afgesloten, terwijl men mij had bezworen dat ik dat zelf kon instellen en pas vanaf dat moment zou gaan betalen.Sinds vanmorgen zit ik zonder telefoon en internet.m Klantenservice, 2 uur lang…Ik werd in de wacht gezet,verbroken tot 3 maal toe, onbeschoft te woord gestaan door 2 medewerkers. Eind van het liedje : men doet niets, geen monteur vandaag, of pas na 13 dagen, geen excuses, niets.

Als KPN mij garandeert dat ik binnen 1 dag een monteur krijg en ik niet dubbel betaal voor internet/tv/telefoon door dit overstappen. Ook wil ik excuses en teruggave van de dure telefoonkosten van de klantenservice. Liefst een of andere genoegdoening. Anders ben ik zo bij Xs4All ; ontbinding van de eenzijdige overeenkomst. KPN moet waarmaken wat ze zo zoetsappig heeft beloofd via haar wervingsactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Wateenellende