Klacht: Misleiding in telefonische verkoop.

op 10 maart 2020 over MKB Topdeal in de categorie Algemeen, Internet Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik werd telefonisch benaderd door MKB Topdeal. Omdat ik een KvK inschrijving heb, zou ik goedkope reizen kunnen boeken, voor het hele gezin, nationaal en internationaal. Daar wilden MKB Topdeal mij een e-mail over sturen. Dat vond ik prima, stuur maar, maar op het moment dat zij het hadden over bevestiging van ‘afspraken’ die wij maakten en over eenmalig 375,- betalen voor software, en daartoe de afspraken met mij wilden doornemen, waarbij ik met ‘ja’ en ‘nee’ zou moeten antwoorden, haakte ik af. Ik wil iedereen waarschuwen om niet op dit soort ‘kleverige’ telefoontjes in te gaan.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik van MKB Topdeal een e-mail met hun aanbod zou kunnen ontvangen, maar dan zonder zogenoemde 'bevestigingen van afspraken'.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKB Topdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKB Topdeal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Charly Kilo