Klacht: misleiding en oplichting

op 23 maart 2017 over mttm in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een telefoontje van MTTM waarbij het klonk alsof ze kpn waren. wilden zij graag informatie toesturen. Na het toesturen van de mail die er op het eerste ogenblik uitziet als spam, en dus niet geopend hadden bleken wij aan een overeenkomst vast te zitten omdat er niet op de mail gereageerd werd. ik heb toen de klantenservice gebeld en uitgelegd dat wij geen overeenkomst wilden. de medewerkers wilden geen kant op en houden het op een overeenkomst. Uiteindelijk zitten wij vast een een jaarcontract waar wij niet om hebben gevraagd en geen akkoord voor hebben gegeven. Zij houden voet bij stuk en wij komen niet van het contract af!

Gewenste Oplossing:

Als de vermeende overeenkomst ongedaan wordt gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar mttm over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door mttm in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat mttm een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

mttm

Heeft op 21 april 2017 om 14:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Lammers,

Ik heb vernomen dat deze klacht is opgelost. Ik hoop dat dit naar uw tevredenheid is gedaan. Mag ik u vragen om een nieuwe beoordeling over MTTM te plaatsen? Wij zouden dit zeer op prijs stellen!
Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet (en een fijn weekend),
Lisa, afdeling klanttevredenheid

Heeft op 28 april 2017 om 12:39 geantwoord

geen oplossing geboden door MTTM. ze houden me aan een 1 jarig contract.
ik wil dat de vermeende overeenkomst wordt vernietigd.
en niet zoals hierboven schrijven dat de klacht zou zijn opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Lammers