Klacht: misleiding en minderjarigen laten bieden!

op 19 juni 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Mijn vrouw heeft in april via vakantieveilingen.nl een veiling gewonnen betreft een 8 daagse verrassingsvakantie.
Nou geven ze duidelijk aan dat je niet kan boeken in juli en augustus, nou prima dachten wij dan wordt het mei,juni of september.
Wat ze niet aangeven is dat je pas vanaf november kan boeken! Dat betekent dus pas na 7 MAANDEN! En daar bovenop is die geldig tm december 2017!
Nou is mijn vrouw zwanger en is zij uitgerekend in november waardoor wij dan natuurlijk niet kunnen vliegen en in december ook niet door de baby en de bevalling.
Ik heb heen en weer gemaild met vakantieveiligen.nl en er werd mij verteld dat zij als oplossing bieden dat wij een andere vakantie mogen uitkiezen voor het zelfde bedrag.
Wij dachten lijkt ons prima maar na te hebben gekeken zit er niks tussen voor 8 dagen!
Vervolgens weer gemaild en gebeld maar krijg maar elke keer te horen dat er gewoon betaald moet worden voor de gewonnen veiling en dat zij er niks aan kunnen doen.
Wij zijn van mening dat vakantieveilingen.nl hier mensen misleid en totaal niet willen mee werken aan een oplossing voor dit probleem iets waar wij natuurlijk totaal niet blij mee zijn!
Nu ik zo bezig was met vakantieveilingen.nl hoor ik tot mijn grote verbazing van mijn zus dat mijn minderjarige broertje een account heeft op vakantieveilingen.nl en dat hij via de bankrekening van mijn vader gewonnen veilingen betaald. Waarop mijn zus vakantieveilingen.nl heeft gebeld en heeft aangegeven dat het om een minderjarig iemand gaat en dat het account geblokkeerd moest worden!
Vakantieveiligen.nl heeft aangegeven dat zij een kopie van zijn ID nodig hadden om er zeker van te zijn dat het om een minderjarig iemand gaat.
Mijn zus heeft die vervolgens vertuurd maar geen reactie op ontvangen.
Wij zijn hier totaal niet blij mee en wij zijn dan ook van plan om beide gevallen bij de advocaat neer te leggen en juridische stappen te ondernemen.
Deze klacht is eerder gemeld en er is een reactie gekomen vanuit vakantieveilingen.nl maar er is GEEN oplossing.dus de klacht is nog NIET opgelost!

Als vakantieveilingen met een oplossing komt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u in november een datum kunt prikken voor uw vakantie, terwijl uw vrouw in de maand november gaat bevallen. Graag nemen wij de klacht in behandeling, echter kunnen wij geen profiel terugvinden in ons systeem op basis van de gegevens via klacht.nl. Ook omtrent uw minderjarige neefje ontvangen wij graag het ordernummer van de desbetreffende veilingen. U kunt het ordernummer mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl o.v.v het ordernummer. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht MRD124

1 maand geleden - Beste Diana, Ik heb eerst met veilingadviseur Nardy gesproken via klantenservice@vakantieveilingen.nl en vervolgens met Rim. Met beide kreeg ik het zelfde verhaal te horen en ben ik er niet uitgekomen. Wat betreft het account van mijn broertje hadden wij zijn kopie ID doorgegeven maar is er niet gereageerd.Ik ga vandaag proberen telefonish contact op te nemen op dit samen te kunnen oplossen.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 07 juli 2017 om 12:26 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Naar aanleiding op uw klacht omtrent de 8 daagse verrassingsvakantie zien wij dat er geen contact meer met onze klantenservice is opgenomen na 20 juni jl.

Uit het contacthistorie zien wij dat er meerdere malen met u telefonisch contact is gezocht, echter helaas zonder resultaat.

Om deze reden wordt de klacht gesloten op Klacht.nl Mocht u nog vragen hebben hierover, dan vernemen wij het graag van u.

Diana - Webcare VV

Heeft op 10 juli 2017 om 01:18 geantwoord

Nogmaals er is nog steeds GEEN oplossing!!! Dit maakt mij echt woest! Ik heb gebelt met vakantieveilingen.nl nadat ik een oproep heb gemist.Ik heb gevraagd naar iemand van de webcare aangezien ik het bij de klantenservice zelf eerder heb geprobeerd maar er niet ben uitgekomen.Er werd mij verteld dat ik terug gebelt zou worden door iemand van de webcare.nou dat is dus tot nog toe niet gebeurd! Dus nogmaals er is nog steeds GEEN oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door MRD124