Klacht: misleiding en minderjarigen laten bieden!

op 09 juni 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Mijn Klacht
Mijn vrouw heeft in april via vakantieveilingen.nl een veiling gewonnen betreft een 8 daagse verrassingsvakantie.
Nou geven ze duidelijk aan dat je niet kan boeken in juli en augustus, nou prima dachten wij dan wordt het mei,juni of september.
Wat ze niet aangeven is dat je pas vanaf november kan boeken! Dat betekent dus pas na 7 MAANDEN! En daar bovenop is die geldig tm december 2017!
Nou is mijn vrouw zwanger en is zij uitgerekend in november waardoor wij dan natuurlijk niet kunnen vliegen en in december ook niet door de baby en de bevalling.
Ik heb heen en weer gemaild met vakantieveiligen.nl en er werd mij verteld dat zij als oplossing bieden dat wij een andere vakantie mogen uitkiezen voor het zelfde bedrag.
Wij dachten lijkt ons prima maar na te hebben gekeken zit er niks tussen voor 8 dagen!
Vervolgens weer gemaild en gebeld maar krijg maar elke keer te horen dat er gewoon betaald moet worden voor de gewonnen veiling en dat zij er niks aan kunnen doen.
Wij zijn van mening dat vakantieveilingen.nl hier mensen misleid en totaal niet willen mee werken aan een oplossing voor dit probleem iets waar wij natuurlijk totaal niet blij mee zijn!
Nu ik zo bezig was met vakantieveilingen.nl hoor ik tot mijn grote verbazing van mijn zus dat mijn minderjarige broertje een account heeft op vakantieveilingen.nl en dat hij via de bankrekening van mijn vader gewonnen veilingen betaald. Waarop mijn zus vakantieveilingen.nl heeft gebeld en heeft aangegeven dat het om een minderjarig iemand gaat en dat het account geblokkeerd moest worden!
Vakantieveiligen.nl heeft aangegeven dat zij een kopie van zijn ID nodig hadden om er zeker van te zijn dat het om een minderjarig iemand gaat.
Mijn zus heeft die vervolgens vertuurd maar geen reactie op ontvangen.
Wij zijn hier totaal niet blij mee en wij zijn dan ook van plan om beide gevallen bij de advocaat neer te leggen en juridische stappen te ondernemen.
Deze klacht is eerder gemeld en er is een reactie gekomen vanuit vakantieveilingen.nl maar er is GEEN oplossing.dus de klacht is nog NIET opgelost!

als vakantieveilingen.nl iets voor ons hebben voor 8 dagen en anders annuleren.en de andere account stop zetten.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht MRD124

2 weken geleden - Vakantieveilingen.nl heeft geen enkele moeite gedaan om contact op te zoeken en om dit probleem op te lossen! Sterker nog ik krijg een brief van een incassobureau dat ik even moet betalen met extra kosten erbij! Rest mij nu niks anders dan een advocaat inschakelen.Ik raad mensen daarom ook vakantieveilingen.nl af!!!

Bericht van Vakantieveilingen.nl

2 weken geleden - Beste heer Touhami, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u tot op heden geen geschikte datum heeft gevonden om een boeking te plaatsen. Graag ontvang ik het debstreffende ordernummer via webcare@vakantieveilingen.nl zodat ik de kwestie verder voor u kan oppakken. Zou u ons ook kunnen vertellen via welk e-mailadres u zus ons gemaild heeft? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Wim-webcare VV

Reactie van de melder van de klacht MRD124

2 weken geleden - waar kan ik u op bereiken? dan kan ik alle gegevens doorgeven die u nodig heeft?

Reactie van de melder van de klacht MRD124

1 week geleden - Dit bedoel ik nou.Er word gedaan alsof er interesse is om het probleem op te lossen en vervolgens krijg ik helemaal niks te horen.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 week geleden - Beste heer Touhami, Ik heb u tweemaal geprobeerd te bereiken op het nummer eindigend op *575. Helaas is dat niet gelukt. U kunt ons tot 21:30 bereiken via 020-760 50 70. Met vriendelijke groet, Owen-Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht MRD124

1 week geleden - Ik heb inderdaad een oproep van u gemist.Ik zou u graag telefonish willen spreken om dit opgelost te krijgen.Ik ga vandaag contact proberen op te nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door MRD124