Klacht: Misleiding, Dwaling, Oplichting

op 26 december 2017 over bedrijvenpagina.nl in de categorie Online Gidsen

Een tijdje nadat ik mij had ingeschreven bij de KVK werd ik gebeld door bedrijvenpagina.nl (07-11-2017) Na een mooi verhaal over dat ze de grootste bedrijven-database van Nederland zijn en wat ze voor mij konden doen (plus een eigen website) ben ik er in mijn naïviteit van uit dat dit de normale gang van zaken was om als bedrijfje daar ingeschreven te staan. Het gesprek liep zo dat het net leek alsof bedrijvenpagina.nl en KVK een samenwerking hebben om mij te helpen aan bezoekers op mijn website.

Ik heb toen telefonisch toestemming gegeven om voor een jaar ingeschreven te staan (dit gesprek werd opgenomen). Enkele dagen later werd ik weer door dit bedrijf gebeld (OF iemand die zich deed voorkomen als dit bedrijf) om alles nog eens te bevestigen en door een paar dingen voor de vermelding heen te gaan, onder welke kopjes ik vermeld wilde staan etc. Ik heb dus weer geverifieerd dat ik de eigenaar ben van mijn bedrijf en dat het klopt dat ik deze dienst bij hun wilde afnemen. Dit werd ook opgenomen. Ik kreeg een mailtje met daarin de diensten die ze me leveren plus de factuur, deze heb ik betaald op 28-11-2017.

Nu krijg ik afgelopen week, aanmaningen en betalingsherinneringen van BEDRIJFGIDS.net, en BEDRIJVENREGISTER.nl met vergelijkbare facturen. Ik heb die websites gecheckt en ik sta daar nu ook op vermeld (heb hier nooit toestemming voor gegeven). Ik heb beide bedrijven beantwoord met een mailtje dat ik GEEN gebruik wil maken van hun diensten Ik heb nog geen bericht terug ontvangen. Hoe komen deze andere bedrijven aan deze informatie?

Bedrijvenpagina.nl levert daarnaast een zeer zwakke dienst, ik sta vermeld op een soort startpagina site die men wel kent uit de vroege jaren 2000. En daarnaast beheren zij nu ook de URL van mijn Website, dus ik kan lekker een andere naam voor mijn bedrijf gaan verzinnen nu.

Ik ben tevreden als het contract nietig word verklaard, mijn vermelding van hun website word verwijderd en ik mijn geld terug krijg

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar bedrijvenpagina.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Buwalda Crafted