Klacht: misleiding

op 09 oktober 2017 over bedrijvenpagina.nl in de categorie Online Gidsen

Dinsdag werd ik gebeld door een oudere man die zich Jan noemden. Hij had een heel mooi verhaal voor een beginnende bloemist. Hij zou mijn naam bekend maken bij verschillende restaurants en kleine hotels voor advies over aankleding van planten in hun bedrijven. Dit klinkt heel mooi. Ook omdat mij door verschillende jonge mensen is verteld dat ik meer online te vinden moet zijn (hoe dan!!). Dus toen deze Jan belde een oudere man leek mij dat een ideale uitkomst. Ik zou online te vinden zijn voor bedrijven die mij zoeken. Geweldig toch. Maar helaas was het weer gebakken lucht. Na Jan kreeg ik een mevrouw aan de lijn die zei dat het een onder deel van Bedrijvenpagina was. Alle bellen gingen rinkelen, (hier was ik al eens ingetrapt) Maar het verhaal van Jan was te aantrekkelijk. Stom,stom, stom toch het bandje ingesproken. En nu op de factuur staat dat ik een uitbreidings-pakket heb besteld bij Bedrijvenpagina. Dit is dus niet wat Jan zei, ik voel mij bedrogen. De factuur heb ik nog niet betaald. Wat kan ik doen?

Als deze factuur nietig wordt verklaard.Ik heb dit tenslotte niet besteld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar bedrijvenpagina.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Hallo@789

2 uur geleden - dat was in september nu is het november in is mijn klacht gehoord door bedrijvenpagina en ben ik goed behandeld en er is een goede oplossing gevonden. Bij deze dank voor de goede oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Hallo@789