Klacht: Misleiding

op 14 september 2017 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Twee manden geleden heb ik een gratis account op de website van Huurstunt.nl aangemaakt. Ik wilde een kamer huren maar er waren nogal wat onduidelijkheden op de website en toen ik hen om hulp wilde vragen, hebben ze mij helemaal niet geholpen. Ik kon bijna niet met hen contact opnemen en met de verhuurders al helemaal niet. Ze hebben misleidende informatie en misleidende prijzen op hun site gezet.
Op hun site staan een aantal goedkopere kamers vermeld, maar op het moment dat ik deze wil bekijken en/of huren moet ik geld betalen en daarna pas hoor ik dat deze niet beschikbaar zijn. Dat is heel vreemd want dan hoort het niet zo op de website te staan. Dit is bedriegen en van mensen geld aftroggelen!!!
Ze hebben ons helemaal niet geholpen. Wij hebben een brief van DirectPay ontvangen, waarop staat, dat we 69,95 euro moeten betalen. We hebben ons account opgezegd, maar dat is nog een mand actief. En daar moet ik nog 19,95 euro voor betalen. Dit is echt misleiding.

Walter Davtjan

Nu ben ik in echte moeilijke situatie. Ik heb geen werk en krijg geen voldoende uitkering. Ik zou tevreden zijn, als dit geld zou kunnen niet betalen, want ik verkoop de goederen van mijn huis om mijn levenskosten te betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 26 september 2017 om 11:47 geantwoord

Ik zie dat je op 8 juli een Premium Account hebt afgesloten.

Omdat je akkoord moet gaan met de betalingsvoorwaarden is er wel duidelijk gemaakt dat het om een betaald account ging en dat deze automatisch wordt verlengd tot wederopzegging.

We hebben diverse keren contact gehad via de mail en je hebt ook altijd een antwoord terug gehad.

Het is vervelend dat je een woning bent tegengekomen die niet meer beschikbaar was.

Wij gaan er vanuit dat ons aanbod correct wordt weergegeven.
De verhuurders zijn zelf verantwoordelijk voor het bijhouden en verwijderen van de advertenties.

We vernemen altijd graag om welke woning het gaat zodat wij dit kunnen uitzoeken echter hebben we nooit een mail van je ontvangen waarin je aangeeft om welke woning het gaat.

Ik zie dat je het Premium Account hebt opgezegd op 10 september.

Omdat wij geen eerdere opzegging van je hebben ontvangen was de incasso geldig. Ik kan deze dan ook niet annuleren.

Voor vragen over je openstaande betaling kun je contact opnemen met Directpay.

Tevens willen wij je verzoeken om je klacht te verwijderen. Dit stelt ons bedrijf is een kwaad daglicht terwijl je zelf verantwoordelijk bent voor het opzeggen van het Premium Account.

Team Huurstunt.nl

Heeft op 27 september 2017 om 00:23 geantwoord

Dat is geen oplossing. Ik wil mijn geld terug. Anders zal ik de tweede klacht indienen.

Alle klachten die gemeld zijn door karine123