Klacht: Misleiding

op 20 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gebeld door BelCentrale namens KPN dat onze huidige telefoon -apparatuur hopeloos verouderd zou zijn.
Monteur op afspraak langsgekomen en zich neutraal maar zeker niet als een alternatieve provider voorgedaan. Voor de ontvangst nieuwe apparatuur moeten tekenen en daarmee is tot onze onaangename verrassing een contract met BelCentrale tot stand gekomen. Van dit contract geen kopie ontvangen. Hebben KPN, onze oude provider, gevraagd de zaak weer over te zetten.

Gewenste Oplossing:

Als Bel Centrale alles terugdraait zonder hiervoor annuleringskosten in rekening te brengen. Uiteraard wil niemand zaken doen met een bedrijf dat je moedwillig misleidt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ometijn