Klacht: Misleiding

op 16 mei 2017 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

In november vorig jaar werd ik gebeld over Google Adwords en of ik belangstelling had voor een adviesgesprek daar over. Ik ben daar op ingegaan en een adviseur kwam langs. Ik ben webdesigner en copywriter en ben goed thuis in SEO maar niet in Google Adwords. Het ging om webwinkel De Aardewinkel. Een referentieproject voor mijn webdesign activiteiten. Na het gesprek werd mij een aanbod gedaan voor € 250,– per maand. Dan moet de omzet wel naar € 500,– per maand want dat geld heb ik niet vertelde ik de man. Een tablet heb ik niet nodig dus die mag je houden. Een speciaal telefoonnumer op de website zodat ik kon bijhouden hoeveel er gebeldwerd heb ik ook niet nodig. Op een webwinkel moeten mensen bestellen en niet bellen. Daarbij ben ik zzp-er dus ik weet zelf wel hoe vaak ik gebeld wordt. Een paar dagen later belde ik met de accountmanager en toen kwam de aap uit de mouw. Ik had niet alle informatie ontvangen en dat werd me alsnog toegezonden. Toen kwam op 1 december de aap uit de mouw. Proximedia! Ze zouden een nieuwe domeinnaam voor me maken en de website verhuizen naar een andere host. Op die nieuwe domeinnaam werd een website gemaakt met 5 landingspagina’s. Ik twijfel er niet aan dat deze informatie met opzet tijdens het gesprek was verzwegen. Huh? Ik maak zelf websites en hoezo 5 pagina’s waar ik zelf niet meer de zeggenschap over heb? Dat kan helemaal niet, ik ben zelf wesitebouwer en dan mijn website door een ander laten maken is oplichting. Oplichting van mij an mijn klanten. Ik heb dus telefonisch de overeenkomst opgezegd binnen colportagetermijn op 8 december. Nou dat kon niet want het was zakelijk. Nu hebben ze een schikking aangeboden en moet ik ruim € 3000,– betalen om van ze af te komen. A heb ik dat geld niet en men is niet bereid een betalingsregeling te treffen. B hebben ze helemaal niets geleverd. Ik ben ten einde raad. Mijn inkomen is op bijstandsniveau – al jaren – en ik voel me misleid en opgelicht.

Ik ben dom geweest en heb me een rad voor ogen laten draaien. Dat is doelbewust en willens en wetens door MKB Clickservice gedaan. Het riekt naar Oneerlijke Handelspraktijken. Daarbij hadden ze me niet eens mogen bellen want ik sta in het Belmeniet register en dat geldt wel voor eenmanszaken en zzp-ers. Ik kan leven met een afbetalingsregeling. Maar eigenlijk vind ik dat de hele zaak moet vervallen. Ik ben misleid, opgelicht en ze hebben niets geleverd bovendien.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKB Clickservice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKB Clickservice

Heeft op 05 oktober 2017 om 16:16 geantwoord

Beste mevrouw Rademaker,

De klantenservice heeft contact met u opgenomen om de situatie te bespreken. Wij hebben onze kant van het verhaal toegelicht in antwoord op uw vragen over de dienstverlening en het contract. Daarna is er besloten om op uw voorstel voor een betalingsregeling in te gaan. U heeft akkoord gegeven en daarmee is het dossier voor ons gesloten.

MKB ClickService

Alle klachten die gemeld zijn door Frederika58