Klacht: MISLEIDING

op 27 september 2016 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

MIJN DOCHTER IS NAAR AANLEIDING(VERLEIDING) AANBIEDING FOLDER NAAR DE WINKEL IN ALKMAAR GEWEEST.
BANK GEZIEN VAN 300 EURO.
BIJ AANKOMST HEEFT DE VERKOPER HAAR EEN BANK AANGEPRAAT VAN 700 EURO EN HAAR CAT 4 STOF AANGEPRAAT BIJKOMENDE KOSTE 500 EURO VOOR EEN LAPJE STOF.
TOTAAL PRIJS 1200 EURO.
ZE ZEI, IK KAN DAT NIET BETALEN, MAAR DE VERKOPER HAD DE OPLOSSING.
OMDAT HAAR SALARIS PER MAAND ROND DE 800 EURO IS, HEBBEN ZE HAAR EEN CONTRACT LATEN TEKENEN.
ZE MOCHT ER 3 JAAR OVER DOEN.
NEEM DE STOFFENSTAAL MAAR MEE NAAR HUIS, EN KIJK EERST MAAR OF HIJ OP JE MUUR PAST QUA BREEDTE.
IS DIT NIET HET GEVAL, LATEN WE HET NIET DOOR GAAN.
BIJ THUISKOMST BANK TE GROOT. DUS GEBELD

WORDT ER FF VERTELD DAT MIJN DOCHTER TOCH 30% MOET BETALEN AAN ANULERINGSKOSTE. TERWIJL DE BANK NOG NIET EENS BESTELD IS BIJ DE FABRIEK OMDAT ZE EERST ZOU KIJKEN OF HIJ PAST EN NOG EEN STOF ZOU UITKIEZEN DAN.

SEATS AND SOFAS,

JULLIE ZIJN EEN STELLETJE BOEVEN, HOE JULLIE DE MENSEN OP EEN BEPAALDE MANIER ER IN LUISEN.
LATEN ZO SNEL MOGENLIJK DE MENSEN MET BEPAALDE BELOFTES CONTRACTEN TEKEN, EN VERVOLGENS WORDT JE ALS HOND BEHANDELD.

VANAVOND GA IK NAAR SEATS

VAN HET CONTRACT AFKOMEN ZONDER BIJKOMENDE KOSTEN.
ER IS NOG NIETS BIJ DE FABRIEK BESTELD. OMDAT DE STOF NOG NIET BEPAALD IS EN NOG GEKEKEN MOEST WORDEN OF HIJ ZOU PASSEN.
MIJN DOCHTER IS MISLEID, DOOR VERKOPER EN ADVERTENTIE.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 15 november 2016 om 13:59 geantwoord

Geachte heer Scholten,
Wij hebben begrepen dat er contact is geweest,
uw dochter heeft in het filiaal van aankoop duidelijk uitleg gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door JOGEROSIE1964