Klacht: Misleidende verzekering

op 23 februari 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Niet gekregen waarop ik recht heb.
Verkeerd geïnformeerd in de winkel
Verkeerde info op het internet

In de bijlage staat het hele verhaal en de 3 klachten die ik heb naar Dynasure

Wanneer ik een nieuw toestel terug krijg.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 08 maart 2017 om 09:57 geantwoord

Geachte heer Groenhuis,

Uw klacht is reeds in behandeling genomen en inmiddels afgehandeld. In de brief die u ontvangen heeft kunt u verdere informatie vinden hierover. Mocht u nog vragen of onduidelijkheden hebben kunt u via die informatie contact opnemen.

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging.

Team WeCare Dynasure

Heeft op 20 maart 2017 om 20:48 geantwoord

Ik blijf er bij dat Dynasure niet duidelijk is dat als je eigen toestel niet meer te repareren is, je een 2de hands, gerepareerd toestel terug krijgt. Waar je ook nog een extra voor moet betalen. In mijn geval ook nog eens een ouder toestel waar ook nog eens niet je volledige garantie tijd meer in zit. In mijn geval kreeg ik ook nog eens een niet goed gerepareerd toestel dat 7 maanden eerder uit zijn garantie loopt, dan die ik had en Dynasure geeft je maar 3 maanden garantie.
Dynasure is hier niet duidelijk in dat je zo wie zo je eigen toestel niet meer terug krijgt en dat je zo wie zo een gerepareerd toestel, die ouder kan zijn, terug krijgt.

Bericht van Dynasure

7 maanden geleden - Geachte heer Groenhuis, In de voorwaarden van de verzekering staat aangegeven dat wij enkel toestellen vervangen en niet repareren. Daarnaast nemen wij de garantie over en indien van toepassing verlengen we deze met drie maanden. Mocht u verder nog vragen hebben adviseer ik u nogmaals de brief die van onze klachtenafdeling heeft ontvangen door te nemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door Erick Groenhuis