Klacht: Misleidende reclame en onaangename reactie daarop!

op 04 augustus 2017 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Ordernummer 4651910
We hebben een matras bij jullie in Helmond gekocht. Bij de koop hebben we gevraagd of het oude meteen bij de levering mee terug kan (gratis). En dit kon verder is er niet veel meer over gezegd. Ook hebben we gereclameerd over de 2 de gratis of korting daarop. Dit was bij dit product niet van toepassing….
2 dagen voor levering hebben we gebeld over de oude en werd medegedeeld dat er dan een zak meegenomen moest worden waar de oude in moet en kost €35 euro. Dit was zo niet afgesproken en ons werd verwezen naar de site van beter bed. We hebben dat matras niet op de site gekocht en gaan dan ook niet de site nazoeken wat de voorwaarden zijn…de medewerken wist er zelf ook niets van en had deze order niet verkocht. We hebben het persoonlijk gekocht in Helmond met die mededeling van dat gratis meenemen! We moesten maar een andere keer reclameren als zij er wel was. De mensen die het matras kwamen brengen waren heel aardig en begripvol en vertelde dat ze dit al vaker hadden gehoord!
We hebben er toch een vervelende nasmaak aan. We hebben dit via jullie chat dit mede gedeeld. Nu net heeft er een heer Caspers gebeld en op een niet aangename toon eigenlijk de schuld bij ons terug gewezen . Hij vroeg zelfs of ik begrijpend kon lezen” …… en bij bij het reageren van zijn stellingen werd het niet begrijpender…. Toen hij zich er niet meer uit kon praten zei hij dat hij maar op hing, want ik zou het toch niet snappen. Hij wilde wel dat we weer naar de winkel kwamen, om het eens duidelijk te maken.

We hopen dat het een fijn matras is en komen gewoon geen matras meer bij BETER BED kopen!

De omgang met mensen mag ook aardiger aan de telefoon en in de winkel!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 04 augustus 2017 om 13:50 geantwoord

Beste meneer Janssen,

Wij bieden u onze excuses aan voor de gang van zaken. Klantvriendelijkheid is erg belangrijk en wij betreuren dat dit is gebeurd, wij zullen deze klacht intern verder afhandelen. Wij vertrouwen erop u met het bovenstaande voldoende te hebben geïnformeerd en hopen u toch nog te mogen ontmoeten in één van onze filialen

Beter Bed

Alle klachten die gemeld zijn door Leon janssen