Klacht: Misleidende reclame

op 07 juni 2018 over Big Bazar in de categorie Huishoudelijke winkels

Big Bazar heeft een reclame folder uitgegeven die niet overeenkomt met de werkelijkheid, ging voor verschillende reclame artikelen, maar ze waren vanaf het begin niet verkrijgbaar, zo zei een medewerker dat de aanbiedingen in de loop van de twee weken zouden komen men wist niet wanneer, heb met Big Bazar gemaild die zeiden dat het aan het transport kwam, naderhand weer in de winkel zeiden ze dat de aanbiedingen alleen in de grotere winkels te verkrijgen zijn. Ben twee keer voor niks in de winkel geweest.

Als ze in de folder duidelijk vermelden dat de aanbiedingen niet in iedere winkel te verkrijgen is.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Big Bazar over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Big Bazar in behandeling genomen

Bericht van Big Bazar

2 jaren geleden - Beste meneer Pieper, wij begrijpen uw frustratie en de frustratie vanuit onze winkels. Wij zijn overgegaan op een nieuw distributie centrum en helaas levert dit enkele opstartproblemen op. Wij doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk op te lossen en de producten bij vele winkels nog na te leveren. Helaas heb ik geen zicht op welke winkels de nalevering wel of niet ontvangen en wanneer.

Alle klachten die gemeld zijn door J. Pieper