Klacht: misleidende informatie verkoopster UPC -Center

op 28 januari 2011 over UPC in de categorie Alles-in-1

ik vroeg de verkoopster of het mogelijk was om de abonnement later in te laten gaan ,ze zei dat het niet mogelijk was,dit i.v.m. opzegtermijn van een maand bij de oude provider en geen dubbele kosten wilde maken.(thuis aangekomen en upc site doorgenomen en het kon wel),dus was het een verkooptruc.Nu moet ik dus dubbele kosten betalen (internet/telefonie) van €54,00.Tevens zei ze dat zij zouden alleen telefonie opzeggen bij men oude provider(kpn)en internet zelf moest opzeggen.KPN gebeld en kpn zegt dat de nieuwe provider moet opzeggen,omdat ik mijn oude tel nr. gaat meenemen en als telefoon wordt opgezegd ook internet vervalt.Voor de leen modem moest ik € 45 borg betalen ,maar daar bovenop ook €60 extra voor deze modem betalen(je betaald dus 2 keer voor deze modem).Ik heb nu al spijt ,alhoewel ik nog niet in gebruik heb genomen,gezien bovenstaande misleidende verkoop.Verkoopster gaf meteen al het apparatuur mee hoewel ik niet om vroeg,wat blijkt(thuis op hun site gelezen:kosten gaan in wanneer je apparatuur in ontvangst neemt ook al kan je nog niet gebruik maken van hun diensten, dus niet geactiveerd is ,bij kpn was het kosten gaan in wanneer men echt gaat bellen/internetten dus alles geactiveerd is).Heb volgende dag Hoofdkantoor gebeld ,receptie nam op en ik vroeg dienstdoende hoofd upc-centers te spreken men zei dat de manager niet aanwezig was,men wilde ook zijn/haar upc e-mail adres ook niet doorgeven .Bedenktijd van zeven dagen geldt bij upc alleen bij online bestelling ,voor bestellingen of aankopen in upc-center geldt dat niet ,achteraf gezien.

Gewenste oplossing

Als ik eerste twee maanden geen Factuur hoeft te betalen ivm dubbele lasten en de voor de modem geen €60 hoeft te betalen.Bij navraag bij familie blijkt dat er bij dit type/soort modem veel technische problemen voor doet.

Alle klachten die gemeld zijn door arieferari